My ring

Tjabba! Allt bra? Själv känner jag mig väldigt seg. Har inte gjort särskilt mycket idag. Blev en väldig slappdag. Mamma och jag kollade på världens mysigaste film, Mamma Mia. Sen har vi bara handlat och jag har "gjort" jordgubbar med smält choklad över. Det ska bli till ikväll, men måste stå i kylen först.

Imorgon ska jag vara med Emma som har varit i New York. Kommer dö av avudsjuka när hon kommer hem med alla sina saker. Men jag får överleva. Har saknat henne jättemycket!

Ikväll ska jag bara mysa och kolla på Djävulen bär Prada som går på kanal 5 och äta jordgubbarna. Får bli en väldigt cozy kväll. Pussen! ♥


Kommer ni ihåg örhänget som jag skulle göra till en ring? Här är den. Blev nöjd, dock inte så vacker på baksidan, men där behöver ingen titta!


Kommentarer
Postat av: HannaH

snyggt! och precis, ingen behöver ju se undersidan :)

2010-04-10 @ 21:19:01
URL: http://hannahli.blogg.se/
Postat av: jessica

Riktigt snygg ring:D vart är den från?

förövrigt har du en jätte bra blogg! gillar den verkligen du ger mycket inspiration!

2010-04-13 @ 18:30:03
URL: http://jessicakeranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0