Påskigt

Ska nu pynta vårat påskris med fjädrar i en massa olika färger. Påskmust har precis druckits i flera glas och ska imorgon köpa godis till mina påskägg som jag ska ge. Men nu innan jag ska pynta påskriset är det ju en sak som jag ska göra. Tona håret! Mamma och jag köpte svart-hårfärg. Snyggt va? Fan vad läckert det kommer att bli. Ni får se resultaten i nästa inlägg, håll en tumme för mig! Nu ropar mamma att jag ska komma till badrummet och börja, så jag hinner till Vampire Diares. Puss!

Tog hem mina mjukisbyxor som har hängt i syslöjdsalen i en vecka nu, så det är nått som ni måste få se på. Mobba inte, jag är ju faktiskt bara 13 år än, så så snygga är dem inte.




Ska visa hur dem sitter på sen, tycker att dem blev ändå ganska bra. För att ha gjort själv. Och vet ni hur sjukt lång tid det tog för varje bokstav? En timme, så PEACE tog runt 5 timmar. Många timmars jobb alltså på mina mjukisbyxor.

Kommentarer
Postat av: julia

vendela vendela vendela alla vet att det inte är sant!!! dom är skiiit snygga önskade att jag kunde sy så, fan dig vendela XD och håret kommer bli jätte fint :D <33

2010-04-01 @ 19:52:29
URL: http://finastejuuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0