SVAR - gammalt & nytt.

Hej! Tack, tack! Tyvärr går den inte att köpa. Jag köpte ett knipsörhänge och sedan gjorde jag det till en ring. Smart va?

Haha tack så mycket! Jag har faktiskt inget wow-tips. Men jag själv tvättar det iallfall inte varje dag. Hört att det slits jättemycket. Brukar tvätta det runt 2-3 ggr i veckan. Sen så äter jag jättemycket frukt och sånt! Älskar frukt! Jag har ingen aning i och för sig om frukt hjälper håret att växa. Men det känns som att det blir fint då med alla vitaminer!

Haha nu var du allt lite för snäll Anonym! ;) Jag har faktiskt sytt dem själv. Men tack så mycket för komentaren!


Kommentarer
Postat av: My

Fin blogg :)

2010-04-28 @ 18:28:08
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0