Underbar-mönstrad-billig!

Hejsan alla underbara! Sitter i soffan här uppe nu. Har precis ätit middag och är jättemätt. Ska snart hoppa in i duschen, men tänkte skriva lite om min dag först lite enkelt. Var med Emma idag. Snälla hon satt och väntade på mig i en och en halvtimma när jag hade svenska. Sen började vi gå hemåt, och jag såg en massa tussilagos och några fjärilar! Vårkänslor verkligen! När vi kom hem pratade vi mest, åt lite och sen såklart så skulle ju Emma visa alla sina tusen plagg från New York. Abercrombie, plagg efter plagg åkte ur hennes garderob. Och då har jag inte nämnt heller alla hennes söta Victoria Secret underkläder och sovplagg, Holliester plagg, en massa saker från Marc Jacobs, GAP och lite topshop. Ja, den ungen hade shoppat på kan man verkligen säga. Fast visst var jag inte så förvånad, Emma är ju Emma. Haha. Själv stod jag bara och glodde och var sur och allmänt avudsjuk. Nu vill jag åka till New York. Eller jag har velat det länge! Men nu ska jag duscha! Pussen! ♥




Den här söta saken såg jag på H&M:s hemsida. Vill ha den, med ett jordbrunt skärp i midjan, som på en annan bild. Och vet ni vad det bästa är? Tunikan går att köpa för bara 99kr! Vilket fynd!


Kommentarer
Postat av: aaaalva

Hej! fin blogg :)

kolla gärna in min ;)

2010-04-15 @ 20:25:11
URL: http://alliees.blogg.se/
Postat av: Isabella

Vilken fin blogg! Kika gärna in på min. Om du gillar den varför inte följa den via bloglovin så följer jag din ;)

Just nu har jag en frågestund och skulle bli väldigt glad om du ställde en fråga (haha). Ha en bra dag.

2010-04-15 @ 20:58:17
URL: http://isadav.blogg.se/
Postat av: Mina Solstad

Så utrolig fint design!:)

2010-04-15 @ 21:06:48
URL: http://www.minasolstad.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0