BACK ON TRACK!

Hejsan! Oh herregud vad jag har varit borta länge! Men, nu är jag tillbaka och kommer vara det ett bra tag. Så, nu kör vi med bra bloggning igen! Har haft det jättemysigt ute med båten, även om det har varit katastrofalt väder. Men men, badat och bastat och haft det kul. Var i Sandhamn några dagar, och hos en massa kompisars landställe och på massa naturhamnar. Men nu ska jag verkligen bara ta det lugnt i några dagar framåt. Träffa kompisar och sedan ska jag in till stan! Det är det som jag har längtat till mest! Ska dit på måndag med Julia. Men nu ska jag och min syster laga lite lunch. Bilder kommer! xxxxx!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Asså gud vad jag bara älskar din blogg Vendela! Så himla bra, och så har du sån bra smak för kläder ;)

2010-08-07 @ 19:11:21
URL: http://omandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0