FIRST SCHOOLDAY

Jag vet inte riktigt om jag kan kalla det roligt, men det var underbart att få träffa alla kompisar igen. Var ju bara i skolan två timmar idag, sedan slutade dagen. Då åkte jag, Alva och Julia till centrum och fikade. Skulle köpa en kalender och lite smått. Och ni vet jackan jag pratade om för ganska länge sedan? Ja, den är slut i hela stan! HELA. Och då menar jag det alltså. Den fanns inte kvar i min storlek. Så när jag kom hem ringde jag runt till alla butiker i hela Stockholm, ja, lite smått desperat. Men jag gjorde det iallafall. Men jag fick ett nej av alla. Ingen i min storlek. Var slutsåld, skulle aldrig mer komma in. Fick rätt så panik då. Ringde runt och till slut fick jag tag en i Malmö! Så den ska transporteras ner till mig, lite dyrare blev det. Men, jag var som sagt desperat. Åh! Glad x100! Men nu ska jag börja fixa med min almenacka. Cya. xoxoxo!

Kommentarer
Postat av: My

Var hitta du almenackan? :)

2010-08-23 @ 16:31:13
URL: http://mysigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0