HEMMA FRÅN EMMA

Godmorgon! Nu är jag hemma och har precis ätit frukost. Emma kom till mig igår kväll, sedan gick vi på en promenad. Efter det gick vi hem till Emma och satt och pratade och satt mest vid datorn. Somnade sent, och vaknade tidigt, så jag är död just nu. Tänkte ta en lång, varm dusch och pigga upp till liv lite. Sedan ska jag sätta på mig några enkla kläder. Kolla på någon mysig film eller något. Ska hämta mitt barnvakt-barn, eller vad man ska säga, på dagis efter. Men nu ska jag gå och duscha! Cya! KLICKA HÄR OCH RÖSTA PÅ MIN OUTFIT! Ligger trea! xxx!

Kommentarer
Postat av: Karin

hej Vendela jag gick in och röstade och då kollade jag på vilken plats du ligger på och du ligger 1a grattis, hoppas att du stannar där.

*Vad vinner man?

2010-08-10 @ 13:23:20
Postat av: Vendela

Hejhej! Tack så mycket! Man vinner bara äran, fast jag tycker det är en liten kul grej. =)

2010-08-10 @ 13:32:42
URL: http://justvendela.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

sv, Hej förlåt för lite sent svar, haha! Min dag igår var också bra tack!<3 kram

2010-08-10 @ 15:59:22
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0