SISTA SOMMARLOVSDAGEN

Tiden har passerat förbi som en racerbil. Sommarlovet hade ju precis börjat, och nu är det slut. Känns jättetråkigt. Vill ha mer ledighet. Vill sova ut mer. Vill vara uppe sent. Vill träffa kompisar på kvällarna. Vill känna lugnet- inga läxor, ingen stress, ingen press. Men, nu är det dags för allvaret! Börjar i åttan nu. Kan knappt tro det själv. Betyg? Yes, nu är det hårdhandskarna som gäller! Men inte överger jag min blogg för det. Nejnej, tvärtom. Jag ska skriva lika mycket. Det ska jag, faktiskt. Nu ska jag lägga fram lite kläder tills imorgon, måla naglarna, och fixa mig lite. Pussen!
En av favoriten för Asos. Snygg, Snyggare, Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0