Är hemma nu!

Nu har jag precis ätit middag. Mamma lagade hennes wook. Ska snart nu gå och duscha, har ju dansat i två och en halv timmar, så det blev lite svettigt, haha okej det där lät lite äckligt. Först dansade jag i 1 och en halv timme i sam2, sen åt jag och Julia på Gateau(?). Tog en brie-ost macka med lite saker på och en bulle. Haha. Sen gick vi ner till Superstore och jag köpte lite godis. Mhihi. Sen var det dags för en timmes dansträning på Jumps and Turns. Det var min dag. Och imorgon är jag ledig! WIHO! Är överlycklig, slipper känna den såkallade söndagsångesten. Skönt, skönt, skönt. Så ikväll tänkte jag sätta på nån mysig film, blogga, och bara ta det lugnt. Låter rätt nice va? Och sen så ska jag sova ut imorgon... Underbart!
 
Nu innan jag ska duscha, blir det Project Runway. Någon mer än jag som kollar på det?

Min lunch idag.

Julia söööööötnos!

Jag just nu, eller okej för... 12 minuter sen! ;)


Kommentarer
Postat av: Hampus

Tjah!

måste bara säga att jag diggar din blogg starkt!

tror du skulle gilla min med även fast den inte är så lik din ;)

2010-02-07 @ 20:14:27
URL: http://theworldofhampus.blogg.se/
Postat av: carro [ natur,djur och småsaks fotograf]

tack så mycket :D

2010-02-07 @ 20:36:19
URL: http://piixiegirl.blogg.se/
Postat av: julia

ursch kolla min kind ;( haha

2010-02-08 @ 10:23:04
URL: http://finastejuuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0