Fikat med Sara!

Hej bloggen! Nu har jag precis tagit en varm, lång dusch och tvättat håret. Idag var jag med Sara och fikade och pratade en hel del. Medans vi pratade åt jag en bulle och en chokladboll. Väldigt gott. Där satt vi i drygt 2 timmar. Sen så gick vi bara in på Sabis och jag köpte en lakrisal som jag tvingade Sara att äta. Hon hatar laktrits, och nu tror jag på henne helt. Hon spottade till och med ut det så. Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag förutom skolan och frusit ihjäl. Men vet ni vad? Imorgon ska det bli 0 grader, så man får hoppas på lite sol så att snön börjar smälta nu! Jag vill ha vår och sommar! Vill inte frysa mer.

Juste, igår som ni ser fixade jag lite nya saker på bloggen. T.e.x dem som har bloglovin kan följa mig, översätta osv. Men sen så fixade jag också så att ingen kan ta mina bilder! Iallafall inte genom att högerklicka, perfect! Haha, testa och ta mina bilder genom att högerklicka. Jag tror inte att det kommer att funka iallafall!

Nu ska jag renskriva franskan och sen ska jag mysa i soffan med te och nått gott att äta. Puss!


Haha Sara är världens mobilnörd. Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg :) allt bra med dig?

Lust att följa varandra på blogglovin :)



Kram

2010-02-25 @ 11:21:03
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: hanna

tack för tipset och jag har faktiskt redan testat det men bloggen blir bara konstig... :)

2010-02-25 @ 18:25:17
URL: http://hannaheart.blogg.se/
Postat av: Sara

älskar dig oxå bby<3

ahah sääxig bild ;)<3

2010-02-25 @ 18:37:30
Postat av: A M M E

ska vi följa varandra? :) <3

2010-02-25 @ 18:52:41
URL: http://ammess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0