Hemma nu!

Hola! Nu är jag hemma, kom hem typ kvart över sju. Vi var ju i Romme idag med skolan, var fett nice. Var skit kul! Var rätt så kallt, förutom dåra när Edward skulle visa oss en off pist (stavning?) och sen i sluten skulle man gå 500 m upp i en backe, jätteroligt verkligen. Haha. Resten av dagen frös jag lite iallafall. Men det var sol i någon timma! Jag måste plugga vidare nu, har så jävla sjukt mycket läxor i veckan. Herregud. No läxa tills imorgon, SO-Prov och Engelska glosor och engelska övningar tills på torsdag och sen så ska vi vara klara med 2 Plancher tills på fredag och Matte- Prov till på fredag. Jag döööööööööööör! VILL DU RÖSTA PÅ MIG SOM VECKANS BLOGG? KLICKA HÄR!

Puss!


I liften! =)

Vackert!

Sara och Oliver!

Saaaaara! <3


Kommentarer
Postat av: Bellezza

fin blogg du har :)

Fråga gärna något på min frågestund du kan fråga precis vad som helst :)

2010-02-03 @ 15:02:14
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0