Semledagen

Ikväll ska jag äta en stor, fet god semla. Nån mer? Haha, shit vad jag längtar! Har försej redan ätit semla, men det är så sjuuukt gott. Först alla hjärtansdag, sen semledagen. Ååh vad jag älskar alla dessa dagar! Tycker att dom borde ha flera sånna dagar, typ godisdagen, eller kakdagen. Eller varför inte chipsdagen? Anyway. Nu har jag pluggat tills NO - förhöret tills imorgon, vi har Biologi. Inte jättesvårt fast det är mycket att lära sig om. Sen har jag kollat på favoriterna på MTV, The Hills och The City. Love! Det är så underbart bra! Och jag älskar låten i början av The City. Nån som har koll på vad den heter?

Nu tror jag att jag ska gå upp och äta middag. Men kom ihåg, om du vill anmäla dig till min bloggtävling så har du bara idag och på förmiddagen imorgon! Puss!


Kommentarer
Postat av: A S K E F O R S

on top of the world med pussy catdolls elr hur fan dems tavas xD

2010-02-16 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0