ALORS ON DANSE

Godmorgon! Känner mig jätteglad nu, för jag gick upp tidigt för en gångs skull. Klockan tio väckte min mobil mig med, gick upp och duschade. Men satans så mycket pollen det är ute. Mina ögon är ett skämt, de är så sjukt röda och kliar och svider. Jag nyser, täppt, aa. Pollen är inte kul alltså. Men nu ska jag till Alexandra med Linnea också. Vi ska bara sola kanske bada. Men jag känner mig förkyld, så jag vet inte. Efter det ska jag in till mammas jobb, och ta fästing spruta. Läskigt? Nej. Sedan ska vi handla lite till Midsommar. Ååh, snart blir det ut med båten! Jag längtar sååå! xoxoxoxo!
Linne-Monki, Cykelbyxor-GinaTricot, Armband-Topshop&Punktshop, Ringar- Punktshop, H&M, Glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0