ÄR SURARE EN ÄN CITRON

Jag är sur, riktigt sur. För min kamera gick sönder helt plötsligt igår, ååh jag är jävla sur! Nu kommer alla bilder från igår försvinna, min blogg kommer få dåliga mobilbilder i nån vecka. Woho! Jippi! Min symaskin funkar inte heller nu, mitt favorit halsband har förstörts, INGET går rätt! Aja, får helt enkelt stå ut. Men iallafall så ska jag snart dra till Täby Centrum med Alexandra och möta upp Lisa. Sen ska vi gå hem till henne och sova över där! Ska bli roligt! Men nu måste jag skynda mig, mycket som måste göras innan dess, tåget går snart! Men några bilder lyckades jag rädda, men som sagt så fick jag knappt några bilder, nästan alla var suddiga, nån måste råkat gjort nått på objektivet, sur. Menmen, ha en bra dag. xoxoxoxoxo!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! Fin bild på mig!! (noooot!!)



// Malin

2010-06-13 @ 15:39:28
Postat av: A M M E

åhh det var kul! :D

2010-06-14 @ 11:09:16
Postat av: PICTURES BY ELIAS - TÄVLING PÅGÅR!

gott

2010-06-14 @ 20:11:03
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0