DRESSCODE

Härligt väder ute! Självklart blev det naturliga ben idag då, det vill säga, inga strumpbyxor eller långa byxor. Jeans-juimpsuiten fick hänga på idag och mina fina gladiatorsandaler. Sen så fick det bli lite ringar och armband på det. Snyggt, sommrigt och fint. Och nu är jag helt överlycklig, för vi har inga läxor alls kvar nu! Ingen alls. Förutom dåra att engelskan ska bli klar, men jag är klar, bara lite bilder som jag ska rita måste göras. Imorgon är vi lediga, nästan. Ska bara till skolan och lämna en lapp, sen så ska man tillbaka på eftermiddagen. Nice va? Och jag har räknat ut att det bara är 2 skoldagar kvar nu! xxxxx!

Kommentarer
Postat av: issa

Gash så snygga skor. Vart är dom köpta? Helt in love! Du är så duktig på att välja snygga outfilt, hur tänker du när du väljer ut vad du ska ha på dig? :)

2010-06-02 @ 21:37:04
URL: http://itisissa.blogg.se/
Postat av: lIvVaN

vart har du köpt byxdressen.?

2010-06-06 @ 16:24:06
URL: http://aralkovil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0