JERRREY CAMPBELL

De här skorna var inte ens okej. De är för snygga! Ååh! Det stod inte någonstans hur mycket dem kostar, och jag skulle gissa på att dem var svindyra! Men, man kan ja alltid drömma. Nu blir jag ledsen! 
Godmorgon allesammans! Helt okej väder idag va? För mamma, jag, Alexandra och hennes mamma ska åka in till stan och kolla på kortegen. Haha, tycker inte det ska bli så kul, men läste på Elin Klings blogg att hon skulle dit, så om man ser henne kanske det blir lite roligare! Sen så ska ju Alex med, då blir det alltid kul! Ikväll ska vi också ha lite gäster! Men jag skriver mer sen! Nu ska jag ta en snabb dusch, klä på mig och fixa mig lite! Nu när jag ändå är igång tänkte jag svara på lite frågor. xoxoxoxo!
Tack! De kommer ifrån Skopunkten! =)
Hejhej, tack så mycket! Det var faktiskt jättelängesen. För ungefär ett och ett halvt år sedan var jag blond, slingad i hela håret. Men för ett år sedan så tonade jag mitt hår mörkbrunt, men nu har det gått ut. Så det jag har nu, är min riktiga hårfärg! ;)
Haha mitt rum? Det var en rolig sak! Men det ska jag göra! Men mitt rum ska fixas nu till sommaren, så du får vänta när det är helt klart! Favoritplagg varje vecka ska jag börja med! Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

GUD VAD SNYGGA SKOR! :D

2010-06-19 @ 22:19:40
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Okej, tack för svaret! Då har jag precis likadana som jag fick av en kompis förra veckan ;)))

2010-06-20 @ 16:38:48
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: Daphna

Drömskor, cravings!

2010-06-21 @ 13:58:33
URL: http://daffsi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0