Long day

Mina fötter värker så enormt! Gosh alltså! Dagen började väldigt lugnt med att Emma kom hem till mig runt halv ett, åt lite, pratade och sånt. Sen klockan tjugo i tre åkte jag in till stan. Men det har ju varit hot att någon/några ska bomba Stockholms tunnelbana idag, så jag tog bussen till stadion. Gick från stadion till hötorget, och det är en bit ska ni veta! Sedan när jag kom till mammas jobb skulle vi ut och kolla lite smått i affärerna, åt middag också. Men sen så envisade sig mamma med att vi skulle gå bort mot skeppsbro och se alla saker. Det var massa små butiker och angangemang nu när Kronprinssesan ska gifta sig. Det var jättemysigt, men vi gick väldigt mycket. Sedan tog vi båten över till djurgården, gick därefrån till Karlaplan. Det var rätt så jobbigt, men jättemysigt! Så nu är det bara mamma och jag här, vi har haft en riktig mysdag! Bara vi två. Så nu ska vi kolla på tv tillsammans. xxxxxxxx! ♥
U-N-D-E-R-B-A-R-A är bara förnamnet. Skit snygga platåskor! Verkligen skorna med med stort S.
Och sedan så köpte jag två bh:sar, men det är inget ni behöver se.

Kommentarer
Postat av: wendela

heej as bra blogg du har:) jo jag tänkte fråga har du slingat håret eller har du färgat de? hehe lite dålig på att se skillnaden:$ vore bra om du svara så fort som möjligt;)

2010-06-18 @ 21:34:48
Postat av: Rebecka

Guuuud underbara skor vart kmr de ifrån?? <333

2010-06-18 @ 23:28:37
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: ella

snygg kjol! vad kommer den ifrån!? :D

2010-06-20 @ 23:09:51
URL: http://ellagabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0