Alice in the wonderland 3D

Hej min blogg! Nu har jag duschat klart, ätit middag och sett det mesta av Hollywood fruar. Jag kom hem runt 10 över nio efter att ha sett Alice i underlandet, i 3D med Carro, Sara och Alwa. Den var jättebra faktiskt! Rekomenderas att se! Den var inte till för små barn som den första filmen, så det var till och med mer vuxna. Eller typ 20 åringar. Såg till och med ett killgäng som satt och såg på filmen själv. Sen så har jag övat till det engelska föredraget imorgon, gosh! Nu börjar jag bli nervös. Fast ska dock inte säga så värst mycket, kanske bara i 2 minuter. Så det är lugnt. Haha, måste bara tillägga hur sjukt rolig Maria Montezami är. Haha hon och hennes toffsar lixom! Men nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen! Pussar! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0