Anna Anka söker en assistens

Nån som såg programmet klockan åtta? Haha, jag gjorde det. Roligt, roligt. Anna Anka är verkligen någon som man kan skratta åt. Nu har jag precis pratat med Emma i drygt en halvtimme och verkligen ansträngt oss och klurat ut vad vi ska klä ut oss till. Imorgon är det ju första april, och sjuan ska klä ut sig. Emma och jag ville inte vara något jättestort, så vi ska vara tvillingar. Ha samma kläder, frisyr och smink och så. Lite roligt, förutom att jag måste gå upp 20 minuter innan för att locka mitt tjocka hår. Hoppas resultatet blir bra, och att man fattar lite att vi ska vara tvillingar. Utvecklingssamtalet gick jättebra och det var inget negativt. Sånt är skönt att höra! Allt rullade på bra! Och sen har jag ett jättestort tips till alla glassälskare! Idag åt jag en "ny" ( för mig ) Ben and Jerry's. Synd bara att jag har hjärnsläpp just nu. Nånting med nötter hette den, och sen så smaka den karamelsås, nötter och underbart gott! Så den kommer hänga med många dar i sommar!

Nu ska jag, eller rättare sagt är tvingad till, städa mitt rum. Jippi! Sen så tänkte jag kolla lite på Sandhamn-programet och läsa min bra bok! Och ledsen at bilderna har varit tråkiga på sistonde, men har ingen ladd i kameran. Hoppas på roliga bilder imorgon! xxxxxx! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Underbar klädstil du har!

2010-04-01 @ 17:36:30
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/
Postat av: Cunard

I recomend this site

2011-01-18 @ 21:23:54
URL: http://cunard.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0