Äntligen fredag!

Hejsan alla! Fan vad skönt med fredag alltså. Känner mig helt slut efter veckan. Men nu får jag bara ta det lugnt. Idag fick vi våra IUPer i skolan, fick iallafall inget negativt. Nådde alla mål, så behöver nog inte vara jätte orolig tills på onsdag då jag har utveckligssamtal. Sen så blev jag klar med mina mjukisbyxor idag, eller egentligen igår. Men vi hade syslöjd idag, och hon tyckte dem var fina. Så hon tog till och med kort på dom och sen var jag tvungen att hänga upp dom så att hela skolan får se dem. Haha. Blev faktiskt rätt nöjd. Ett par lila mjukisbyxor blev det med velortyg. Sedan har jag handsytt på svarta paljetter där bak med bokstäverna PEACE. Blev coolt.

Idag efter skolan var jag med Julia. Vi gick hem till mig och gjorde pannkakor med grädde och sylt. Och nu är jag fortfarande proppmätt. Pannkakor är så mättande, iallafall med grädde och sylt. Sen kollade vi på Bella och Tyra showen, satt lite vid datorn och Tvn, tog det lugnt. Ikväll ska jag typ vara hemma själv, lite småtråkigt. Men inte hela kvällen iallafall. Hoppas alla får en supermysig fredag, sen så ska jag uppdatera mycket ikväll! xoxoxoxo! ♥




Kommentarer
Postat av: fanny fröling

hej där!

hur mår du? =)

2010-03-26 @ 20:22:57
URL: http://frroling.blogg.se/
Postat av: Clara-Filippa

Hej Vendela:)

Du kan väll svara på ,min blogg.. Men ska köpa ett par converse men vet inte vilken färg. Vad tycker du?

Kram och trevlig helg<3

2010-03-26 @ 20:44:26
URL: http://Clarasliksom.devote.se
Postat av: Madde

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg och kommentera! Puss

2010-03-26 @ 21:29:41
URL: http://principessas.blogg.se/
Postat av: julia

Haha sötaste vendi <3<3<3

2010-03-27 @ 08:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0