Dans, bowling och huvudvärk.

Hej! Nu sitter jag i soffan och kollar på Wipeout. Har precis ätit hallonsorbet och mango. Riktigt gott, och somrigt. Fast tyvärr får man ju inga vårkänslor av att kolla ut. Snön vräker ju ner! Sur jag blir! Jag som trodde att det äntligen började bli vår och att små söta blommor skulle växa upp. Men icke sa nicke. Anyway så har jag skit ont i huvudet. Åt inte så mycket lunch idag med tanke på att jag dansade i 2 timmar. Och efter dansen var vi på bowling med klassen. Jättemysigt var det. Och jag vann, tror jag. Sen fick vi tacos också på bowlingen, taco-buffé. Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på tvn och gå upp och ta mer glass! Var så gott! ;) xoxoxoxoxoxo! ♥


Hej du! Tack så mycket =). Ja, min riktiga hårfärg är faktiskt den jag har nu. Jag skulle väl kalla min hårfärg ljusbrun!


Kommentarer
Postat av: A M M E

FY FAN VILKET FETTO JAG ÄR!!!!! xD

2010-03-22 @ 08:39:39
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg du har !:)

p.s. följ gärna min blogg via bloglovin , jag följer redan din ;)

2010-03-22 @ 19:10:51
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0