Ingen cola, ingen solsida, bara godis.


Jag är helt kär i lackbyxorna i mitten ur Balmanis kollektion. Riktigt snygga. Inte för att jag skulle säga nej till dem andra sakerna då.
Åh, så sur jag blir! Jag som hade taggat mig hela kvällen för en halvtimmas underhållning. Men nej, ingen solsida var det idag inte. Sen så var colan slut. Som tur var hade vi iallafall en stor skål med godis som bara väntade på mig. Just nu känner jag mig trött och sur. Haha, är verkligen inte på bra humör. Ska lägga mig och bläddra i någon tidning kanske, eller så kanske jag går och lägger mig direkt. Men jag tror inte att det blir någon mer uppdatering idag. Ögonen håller på att stängas och klockan är... lite över halv 11? Wierd. Menmen, ska iallafall gå och borsta tänderna och sura över att det inte var någon solsida. xxxxxx! ♥

Kommentarer
Postat av: Clara

Asso jag och Ellen tänkte typ vara något i den japanska mangastilen.. Typ fokis fast mycket väre. Men ska försöka komma på något annat:)

Och är typ också förälskad i dem där byxorna. haha:P

2010-03-27 @ 08:42:09
URL: http://Clarasliksom.devote.se
Postat av: S A R A

Har valt ut finalisterna i veckans blogg nu

Om du inte kom med så kan du väll ändå rösta?



Lycka till! =)

2010-03-27 @ 19:32:05
URL: http://onlyssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0