Mjölkchoklad splashade!


Ååh, har ni smakat den "nya" Ahlgrens bilar? Vet inte om den är ny, men det är första gången jag äter den. Haha min söta Alex gav en sån till mig idag för jag inte hade smakat en sån. Dom var asgoda! Fast vanliga och sura slår dom nog inte. Idag var jag ju på dans, var roligt. Fast jag är så cpsjuk nu. Förskyld som fan, och jag känner mig allmänt hängig. Jobbigt. Men har köpt glass till ikväll som får pigga upp mig helt enkelt. Glassbåtar, fan vad gott. Nej, men nu ska jag gå! Ska gå upp och kolla om maten e klar snart, håller på att hungra ihjäl. Pussen! ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Okej :) Själv skulle jag vilja ha rakt hår, så jag plattar alltid mitt. haha ;D Vi skulle kunna byta!!

2010-03-08 @ 16:57:24
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0