NYTT I GARDEROBEN.

Tjenixen! SO:n har nu pluggats lite. Men verkligen inte jättemycket som igår. Vi får ha våra anteckningar på so provet, superhärligt. Så nu ska jag gå upp och göra te och läsa lite. Bara ta det riktigt lugnt. Känner att jag har stressat hela veckan. Sen så börjar jag redan tänka ut på vad jag ska svara på de frågorna som jag har fått än så länge. Lite småkul faktiskt. Ska visa lite nytt i garderoben som jag fick idag och i förrigår! xoxoxoxo! ♥

3 nya tuffa armband från Pieces accesories - går att köpa på Nelly.

En bikini-överdel från H&M.



Och en skinnjacka från H&M divided, 399kr. Fast nu är det 100 kr rabatt på ALLA jackor på H&M, så det kostade faktiskt bara 299kr. Ett grymt pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0