OUTFIT TODAY



Ja, så här såg jag ut idag.
Vit tröja - Bikbok, Vitt linne - Bikbok, Jeans - Gul och Blå ( puss och kram ), Strumpbyxor under - Lindex, Smycken bland annat från nelly, h&m och Gina Tricot, converse - Zoe.
Vet ni vad? Jag är ledig imorgon, eller okej. Hela skolan är det. Det är det för att det är en så kallad "utvecklings-samtal-dag", fast jag har utvecklings-samtal på onsdag, så jag är helt ledig imorgon. Imorgon ska jag hem till Julia K och vara med Julia, Julia och Alva. Skönt va? Ingen skola! Jätteskönt! Och ska försöka att inte sova för länge imorgon, kanske till 10. Annars kommer jag att dö på onsdag alltså. Sen så måste jag plugga imorgonbitti till NO-provet och göra franska läxan. Men nu ska jag nog göra mig i ordning och lägga mig och läsa! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0