Solsidan, godis och cola.

Fan, det är 40 minuter kvar tills solsidan börjar. Ska ta fram godiset och colan där uppe, blev riktigt sugen nu när jag skrev det. Solsidan är verkligen en lyckad serie, tror inte att det finns någon som inte tycker det är kul. Haha, kan sitta och skratta för mig själv när jag tänker efter på sakerna.

Imorgon ska jag åka in till stan med mamma. Sen ska jag vara med Emma lite senare. Emma, om du ser det här så kan vi ju höras imorgon efter du hade gjort ditt och jag mitt! =) Och juste tack Emma, för att du har gjort reklam om min blogg varje dag nu i snart en månad. Jättesnällt! Så alla kan väl klicka in på hennes blogg. Och jag lovar, den bloggen är bra på riktigt! Jätteduktig på att uppdatera och tar jättefina bilder. Mode kan tjejen också! Så alla går in på betweens nu. Pussen! ♥

Kolla vad jag och Julia såg på vägen hem till mig! Nu är våren här! Snart iallafall.


Kommentarer
Postat av: Clara

Tack:) Vill också har vita med jag lyckas alltid få skorna riktigt skitiga jätte snabbt.



Vad ska du vara på första April??

2010-03-26 @ 22:18:19
URL: http://Clarasliksom.devote.se
Postat av: L

Läste i något inlägg att du inte är nöjd med din kropp. Det är såklart synd, men själv tycker jag du har en helt underbar kropp och du är så himla söt! :) Jag tycker verkligen om din blogg också, du verkar vara så himla härlig tjej! Stå på dig, du är fruktansvärt vacker tjejen! :)

2010-03-28 @ 19:55:05
Postat av: Karin

Häftigt! hoppas sommaren kommer snart också ;)

2010-03-29 @ 19:10:16
URL: http://karinbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0