Yellow and cute.


Små kollar på en små tråkig film på trean med mamma. Ryktet går heter den. Jag ska gå upp och hämta riskakor och ta ett stort glas oboy. Jag har fått skit torr hy i ansiktet, jättejobbigt. Har börjat körat nån kräm som jag fick av mamma för nån dag sen, men har inte sett nått vidare resultat än. Men jag får fortsätta ett tag till så får jag se om det kanske funkar. Och jag är jättesur. Satte ihop ett jättefint collage till bloggen med ungefär 25 ringar, men sen så sparades den inte, och försvann. Nu ska jag fortsätta kolla på den ganska tråkiga filmen. xoxoxoxoxoxo! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack söta du. Din var inte så dum den heller.

2010-03-28 @ 21:51:09
URL: http://alifeofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0