20 maj

Julia har gått hem för typ en och en halv timme sen. Vi var hemma hos mig, drack smoothies, solade och pluggade. En helt okej torsdag alltså! Dagen var skön, inget jobbigt alls. Men imorgon blir det matteprov, så hej&hå vad jag har pluggat nu. Men man får ju ändå tänka att det är sommarlov om lite mindre än 3 veckor. Kan inte fatta att det är så lite kvar nu! Måste köpa en skolavslutnings klänning nu! Men nu ska jag upp och duscha! Btw, ni behöver inte komentera att jag hade öppen gylf. Den gick nämligen inte att stänga! xxxxxxxxx!






Kommentarer
Postat av: A M M E

HIMLA MODELL VENDELA!!!!!! <3

2010-05-20 @ 19:41:52
Postat av: Sara

Håller helt med Amme!! :)

2010-05-20 @ 21:54:02
Postat av: daphna

Snygg tisha, vart kommer den ifrån? :)

2010-05-21 @ 23:41:48
URL: http://daffsi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0