HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Idag fyller jag år, 14 år! Herregud så snabbt det har gått! Känns som att jag fyllde 13 år igår ju. Dagen har varit skön! I morse kom mamma, pappa och min syster in och sjöng med tårta och presenter. Älskar den känslan att ligga i sängen och höra dem där utanför prassla och viska. Sedan gick jag till skolan, grattade min sötaste vän Julia som också fyller år! Vi fyller år på samma dag, rätt så cool faktiskt! Vi bjöd på glass också, haha. Har inte gjort det på aslänge, men det gjorde vi det här året. Sökte in till en film gjorde jag också, de kom till skolan och så fick man berätta om sig själv, gosh vad jag var nervös. Tror inte det gick särskilt bra tyvärr. Men sen var det dags för uppspelning av musiken, gick inte heller så bra. För alla började applådera innan det var slut, vi hade bara ett litet break. Ska lägga in bilder på vad jag har fått idag också! Lovar! Pussen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis igen vendela!! heh ;)

2010-05-31 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0