I WANNA ROCK YOUR BODY

Hejsan! Har precis kommit hem nu från att vi har grillat. Dagen var jättemysig. Var först i skolan, sen så åkte jag hem till Gabbi en snabbis, och sedan åkte vi till grönan. Var skit kul! Sen så åkte vi och grillade med typ "alla" i sjuan. Kanske inte alla, men väldigt många. Var lite segt men mysigt. Kanske inte var lika trevligt med alla myggor som har sugit ut typ 1 liter blod från mig. Kommer vakna upp imorgon med tusen byggbett! Men det hör ju sommaren till med ju! Tyvärr så är alla bilder på Gabbis kamera från idag, laddar upp det när hon har laddat upp alla. Men nu ska jag fixa mig, och sen så ska jag sova! Är jättetrött! Pussen!
             

Kommentarer
Postat av: Anonym

I nästa inlegg kan du legga upp lite bilder från din kväl från igår ?

2010-05-22 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0