Julia today

Tja! Sitter i rummet och nördar Justin Bieber. Har sjungit hans låt "Baby" hela kvällen, ååg så söt han e! Skulle kunna betala 10 000 kr för att bara få se honom i ögonen irl. Idag var jag iallfall först i skolan. Var väl ganska roligt, för på bilden höll vi på med våran film. Jag spelar Rosalie i Twilight, hon med pricken. Sen så efter skolan cyklade jag och Julia gick till Ica. Vi köpte 8 glassar för 20kr, haha. Men vi åt inte upp alla. Sen så åkte vi hem till Julia. Hoppade studsmatta, pratade och skrattade väldigt mycket som vanligt dåra. Ska fan spela in våra skrattattacker någon gång. Men nu ska jag städa mitt rum, men först dricka te! Mamma sitter och väntar på mig ute i soffan! xxxxxxxx! ♥




Kommentarer
Postat av: juliaaaa

alltid något att säga haha men tyvärr är det ju så att jag ser skiiit konstig ut på första och näst sista bilden!!!! ta bort snälla!:)<33 pussss

2010-05-06 @ 15:21:52
URL: http://finastejuuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0