NEW MOON OCH GODIS

Tja! Sitter här nu och äter haribo nappar. Smaskigt! Ska tro jag kolla på New Moon som vi hyrde idag. Får se om jag har lust. Men jag tror jag gör det, har inte så mycket annat för mig den här kvällen. Men att se på New Moon ensam känns lite tråkigt, men men. Fick en fråga i förrigår eller något sånt om vilken kamera jag använder. Jag har en som heter Exilim... fan nu är min kamera borta så kan inte kolla. Hehe, får skriva det i nästa inlägg och min kamera vill dyka upp! Tänkte slänga in en dagens outfit också, pussen!

Byxorna-Puss&Kram, Skjortan-Mammas gamla, Halsband-Lindex.

Kommentarer
Postat av: Daphna

Sjukt snygg outfit!

2010-05-14 @ 15:02:51
URL: http://daffsi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0