Rinnande näsa

Trevligt rubrik jag fick till med. Men den är 100 % sann. Gud så jobbigt det här är! Jag vill inte vara sjuk! Åkte till grönan idag iallafall. Det var jag och nästan alla tjejer i klassen. Var sjukt kallt med inte så många folk. Vi var där i några timmar och sen så åkte jag hem, tog ett varmt bad. Men jag känner nu i efterhand att jag skulle ha stannat hemma. Men nu ska jag gå upp och ta något att dricka! xoxoxoxoxo!

Jag och söta sandra på Jetline kön.

Emilia och jag på tåget.

Alwa på tåget hem.

Kommentarer
Postat av: Alwa

USCH Vendela, ta bort nu !

2010-05-09 @ 11:20:01
Postat av: Sandra

Det måste vi göra om nån gång :)<3

2010-05-09 @ 11:55:47
Postat av: MATILDA

hejsan ! ledsen för sent svar :(

Men det är klart du kan ta de bilderna från min blogg , inga problem :D

2010-05-09 @ 16:55:12
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0