SKI VIEW

Tjolla hoppsan! Idag mår jag lite bättre, men är fortfarande inte helt frisk. Jag hade ju egentligen dans idag, men jag hoppade över den eftersom att jag inte ville bli sämre. Hoppas att jag inte missade så mycket. Men klockan två ungefär åkte min familj och jag till globen. Där skulle vi testa på det ganska nya "Ski view". Det var roligt, såg hela Stockholm typ. Jag tror att det var ungefär 130 meter upp ö h. Sen så var vi i Globen shoppen och där så köpte jag en bikini överdel som var asbillig och ett par skor. Fast skorna var en födelsedagspresent som jag kommer att få när jag fyller år. Ååh längtar! Pussen! ♥

Först så fick man dricka och wraps, jättegott.








Om nån undrar, så ser globen ut så här högst upp! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0