Sommarvärme!

Vilken härlig dag det var idag alltså! Hur varmt som helst var det, riktig sommarvärme! Idag hade vi friluftsdag i skolan och var ute hela dagen, hur nice som helst! Vi cyklade runt i 2 timmar och orienterade. Sedan så kom vi fram till Fågelöudde. Där åt vi lunch och orienterade ännu mer. Efter det fick man åkte hem, men jag, Julia och Julia stannade ett litet tag och solade. Men till slut kände vi att vi var tvugna att åka hem eftersom att vi har ett franska prov imorgon som det var hur mycket som helst att plugga till. Sen så har vi svenska läxa också tills imorgon. Men när jag kom hem satte jag direkt på mig bikinin, gjorde mellis och satt ute på balkongen i tre timmar. Solade och pluggade. Färg fick jag också. Har fått en liten småröd/brun näsa och kinder. När jag kom hem så såg jag också att mina ben var fulla av blåmärken och en bula. Min axel har ett jättestort blåmärke och på min rygg har jag ett rött stort märke. Inte så vackert. Men sen har jag bara ätit middag ute, på balkongen. I bikini då också. Frös inte en enda sekund. Just nu mår jag inte bra. Har typ fått solsting eller nått. Har jätteont i huvudet och det hjälpte inte direkt när jag tog en panodil. Så nu ska jag faktiskt plugga lite till, och sedan bara ta det lugnt. Btw, när jag kom hem runt 3 var temperaturen på 39 grader, hade dock varit i solen hela dagen, men ändå!Pussen! ♥









Kommentarer
Postat av: A M M E

svenskan är till på torsdag! vi kom ju fram till att det blev knas eftersom vi hade friluftsdag idag :P

2010-05-17 @ 20:56:21
Postat av: julia k

fy faan vendela ta bort bilden pa mig!! sa jvla ful!

2010-05-20 @ 15:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0