SUCK.

Okej. Tänker bara ta upp det här EN gång eftersom att vissa har rätt så svårt att förstå. Egentligen vill jag inte bli sur på bloggläsare. Men nu måste jag säga det här. Ni som komenterar, smal, anorexia barn. Ni hajjar grejen. För det första, så behöver ni inte komentera det. Jag vet redan att jag är smal. För det andra, jag är så här smal helt naturligt. Äter säkert mer än vad ni själva gör. Älskar mat, och har alltid gjort. Är en riktig gottegris och äter jämt och ständigt. För det tredje så har jag varit så här smal sen jag var ett litet barn. Och det kommer jag nog alltid vara. Smal. Jag är helt enkelt smal. Punkt slut. Har du några problem med det är det erat eget fel. Tröga människor. Tack för mig. 

Kommentarer
Postat av: A M M E

Till vendis dumma läsare. TA ÅT ER FÖR FAN!



Sluta skriva de där jäkla kommentarerna. Hur många gånger ska hon behöver berätta hur det ligger till. Hon Är smal. So what? Mind your own buisSnes! Jag kan lova er, Vendela äter mer än jag! Och jag äter tillräckligt mycket. Att vara smal är inget hon besätmde. hon har absolut INTE änorexi. Hon kan INTE hjälpa det.

Så sluta bry er!

2010-09-07 @ 21:04:53
Postat av: natali

jag blev arg när jag såg kommentarerna. jag tycker i alla fall att smalt är vackert, om det är naturligt.



hoppas ni som kommenterade ångrar er nu!

typisk svenne att klaga på allt.

2010-09-07 @ 23:07:51
URL: http://natali.devote.se
Postat av: natali

och jag måste bara säga LOL att det är samma person som gjrode kommentarerna.. visar bara hur mycket avundjsuka det stinker om den människan..



hehe okej nu ska jag sluta kommentera det där ^

2010-09-07 @ 23:09:53
URL: http://natali.devote.se
Postat av: Rebecka

mm frå oxå kommentarer som "ät upp dej" o liknande så sjukt trött på det! ! <33

2010-09-08 @ 19:44:20
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: Gina

Vilka idioter...dom har verkligen inte fattat att det inte är något annat än FINT att va smal..

2010-09-08 @ 20:12:45
URL: http://ginadenfina.blogg.se/
Postat av: Jullan ;)

Det är bara folk som är osäkra som skulle säga något sådanat..att säga det via datorn är riktigt lågt! Man borde få vara vem man vill och se ut precis hur man vill. Vendela är beautiful och ingen ska få säga något yaskigt om henne, speciellt något som inte stämmer!



2010-09-08 @ 20:34:37
Postat av: Saaaara Fhurong!

Asså seriöst hon kan inte hjälpa att hon är smal! Man hon äter mer än mig! Ni som skrev det skulle ALDRIG våga säga det in REAL life! Låt fan Vendela vara! Vendela är en helt jävla underbar person! Utsidan är fan inte allt dumhuvuden!!

Älskar dig vendela / Diiiin Sara!

2010-09-09 @ 15:16:32
Postat av: Emilia

Bra Vendela!!!

2010-09-10 @ 18:49:42
Postat av: Anonym

hur orkar folk egentligen, bara för att det är en smal person så tror folk att det är okej men det är samma sak som att säga till en överviktig person att den är tjock.

speciellt om man inte kan gå upp i vikt eller har varit smal hela livet är det inte kul att hela tiden höra hur smal man är.

tycker inte att du ska ta åt dig, folk kan vara idioter ibland. du är jättefin och har grym klädstil!

2010-09-11 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0