ROSA LÅNGKLÄNNING

Idag har jag och mina fina vän Alexandra gått runt i solen och bara njutit. Först satte vi oss i Kungsträdgården och åt lunch men gick till gamla stan för att ta en glass. Men det slutade att vi satte oss i Kungsan igen med en svalkande glass. Hur skönt är det inte att kunna ta av sig jackan utan att frysa? Jag hade i alla fall min ljusrosa långklänning och converse på mig idag. Sedan min svarta väska och solglasögon. Vill ni veta var allt kommer i från, dra över det första bilden! xxx

Kommentarer
Postat av: nici

Ojj heelt jätte härlig outift! Älskar blandningen mellan converse och typ den värsta balklänningen, vilken är helt härlig förresten! (: Oj vad jag fick inspiration nu! :D Tusen tack! Älskar din blogg! xxx (:

2011-04-18 @ 21:53:47
Postat av: Gisela

Snyggt!

Hur gör man sådär med bilden,så att det kommer upp vad allt kommer ifrån om man drar över den?

kram :D

2011-04-22 @ 17:34:10
URL: http://giselagardelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0