NÅGRA TRENDER SS11

Lite trender från VOUGE SS11. Har inte visat dessa förut, men valde lite favoriter. Självklart blev det starka färger från både Jil Sandlers vår och sommar kollektion samt från Prada och Dries van Noten. Den rosa och röda kombinationen var en dunderhitt! Så sjukt snyggt. Även något som jag har sett på lite större bloggare. Ska definitivt testa på de färgerna tillsammans. Den här kombinationen kommer från Loewe. Vitt, som även är en absolut favoritfärg hos mig har synts mycket på runway. Dolce and Gabbana och Alexander Wang är ett av exemplarna som också tycker om färgen vit. Fransigt hos Roberto Cavalli är en udda, men faktiskt rätt så cool kollektion har blivit mycket omtalad. Skinn + plisserat från Chloé kan jag inte annat än älska. Har ju min svarta plisserade kjol som jag fullständigt älskar! Tänkte ta upp lite accessoar vår och sommar trender lite senare i veckan. Låter det bra? xoxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0