FÅRULL + LÅNGKLÄNNING

Hej på er! Vilket riktigt slaskväder det är ute! Fast jag gillar i och för sig att snön börjar smälta. Men det är så extremt halt på vägarna och i trappor. Idag hade jag inget märkvärdigt på mig. En långklänning från H&M, Fårullsjacka från Lindex och boots från Din Sko. Jag var med Carro idag och fikade. Mys på hög nivå. Igår var jag på en överraskningsfest för Amanda, lyckat! Ska snart gå och duscha, och sedan kolla på Solsidan tillsammans med en melon och choklad. Låter som en rätt så okej söndagskväll för mig. Pussen!

Kommentarer
Postat av: EBBA

Du är fantastiskt! Älskar när du uppdaterar ^^

2011-01-16 @ 19:41:30
URL: http://ebbaisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0