LASS MED TIDNINGAR

1 och 2; Elle tidning, Elle Jeans tidning, Vogue- Marsnumret, StyleBy. 3; Clutch köpt second hand. 4 och 5; Ny tröja från Zara.

Lite inköp från idag. Kan inte direkt påstå att jag har läsbrist nu i alla fall. 1100 sidor fyllt med modeuppslag. Mer än nöjd. Sedan får jag inte glömma mitt lilla svarta clutch som jag fyndade second hand för ett guldmynt. Inte heller den fina tröjan från Zara som också inhandlades idag. Älskar färgen, formen och materialet! Sjukt snygg. Var och kollade på bio ikväll och såg Justin Biebers film Never Say Never. Kan säga att den var sjukt bra. Grym till och med. Kan erkänna att jag föll några tårar, liten crush finns allt kvar. Så fin kille det där är alltså! Visar även upp i morgon vad jag hade på mig idag samt lite shopping tips från Zara. xxx

Kommentarer
Postat av: Elsa

tröjan är SÅ snygg.

2011-03-26 @ 17:49:35
URL: http://elzzas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0