TWO VFH&M DRESSES

Dress one. Djungelkaos eller paljettdröm, kalla den vad du vill. Men från mina aspekter är den helt underbar. Och den är mycket vackrare på riktigt. Älskar hur Donatella lyckades göra alla kreationer så välgjorda, uti minsta detalj. Ja menar, hur fin är inte ryggen? Åh, jag ångrar att jag inte köpte den. Men den kanske finns kvar? Eller inte. Man kan ju alltid drömma.
Dress two. Safari, leopard och en massa paljetter. Klänningen var rätt så snygg. Jag gillade färgerna, härliga och skulle vara snygg till en lite mer solbränd Vendela. Dock var denna lite för stor för mig, eller urringad. Ryggen var däremot riktigt snygg, även denna. Djup. Me like.

För övrigt idag var jag då, som ni ser ovan, och spanade in den nya kollektionen Versace for H&M. När jag kom dit var mycket av kollektionen redan slut. Tyvärr den klänningen som jag hade spanat in på innan syndes inte till i någon av butikerna. Inte heller halsbandet. Men testade de här klänningarna i alla fall. Mest för kul. Men föll lite för den första. Ett fult mönster, fast samtidigt väldigt snyggt. Och måste bara tillägga att Breaking Dawn part 1 kan vara det bästa som jag någonsin sätt. Jag dör. Bokstavligt talat. Jag kände mig som en vampyr efter filmen, så bra var den. Åh. Måste se den igen på bio! Eller två gånger till, eller tre. xxx

Kommentarer
Postat av: Bryanboy

Hate the dress, love the blog. Use google translate on the site so that I actually can understand what you're writing.



Bryan

2011-11-18 @ 15:39:56
URL: http://www.bryanboy.com/
Postat av: Bryanboy

The first dress I hate, if it was not clear.

2011-11-18 @ 15:41:42
Postat av: emma

Grym! grym blogg!

Kan du inte visa hur du gjorde den där frisyren? Vet att det är en vanlig "bulle" men jag kan verkligen inte få till en sånn. Helt sjukt. Men snälla, vill otroligt mycket gå runt så.

2011-11-18 @ 19:02:06
Postat av: Vendela

Svar: absolut! Den här knuten satte jag bara upp på en sekund. Snurrade bara ihop allt! Men kan visa på bild senare! Kram! :)

2011-11-18 @ 22:06:27
URL: http://justvendela.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

samma färg fanns på en herrtröja också och den var den fulaste jag sett måste jag säga haha :P typ en ful hawaiiskjorta xD

2011-11-25 @ 14:08:51
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0