2800 SIDORS LÄSNING

Fick 5 nya VOUGE tidningar och en AnOther tidning av min bästa moster. Det är Vogue Italia, Vogue Italia Couture, Vouge Paris, Vogue och en Vogue accessory. Bästa som finns. Läsa Vogue och koppla av. Men, under den senaste veckan har jag inte fått öppna många sidor utav dessa tidningar. Jag har pluggat så galet mycket och har en galen kommande vecka också. Nu är det "slutspört" i nian och det gäller att göra bra i från sig. Hoppas ni förstår! Men kan berätta lite vad jag har gjort under veckan. I lördags var jag ute och åt på Fridays och satt sedan därefter på Tures i några timmar. Sedan har jag... pluggat. Och köpt biljetter till en vårbal! Nu gäller det bara att hitta den perfekta klänningen! Försöker hinna med en outfit i morgon! xxx

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, älska fashiontidningar!

2012-04-18 @ 22:16:49
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Åh vad avis jag blir!

2012-04-24 @ 15:44:24
URL: http://rebeccalowgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0