BLIVIT JÄTTESJUK

Tyvärr har jag fått någon riktig influensa med både kräkningar, hosta och riktigt hög feber. Känns inte så jättekul. Har varit sjuk sedan lördags natt och känner mig fortfarande riktigt dålig. Har inte orkat, eller rättare sagt kunna sitta vid datorn och blogga. Har knappt kunnat se på TV. Något som dock glädjer mig är att min mamma beställde en New York resa till mig och min syster igår som avslutningspresent att vi slutar nian (jag) och att hon tar studenten. Har längtat efter den här resan i hela mitt liv så nu är jag super taggad! Vi åker i sommar, 15 juni. Nu tänkte jag vila lite och kolla på gossip girl, jag skriver mer när jag känner mig bättre! Take care! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0