IN BANGKOK

Blev inspirerad av detta blad som påminner mig om min plisserade långkjol. Jag kom på att den kjolen låg längst ner i resväskan så den åkte på ikväll! Nu ligger jag i sängen på vårat hotell i Bangkok. Det ligger mitt i köpcentret MBK. Vi bor på 24:e våningen så det är en härlig utsikt här ifrån! Blev dock lite besviken på mbk-centret idag, hittade inte så jättemycket. Men vi ska till andra marknader och köpcenter i morgon så jag hoppas att jag hittar någonting! Hittade i alla fall 2 väskor idag (dock var den ena en väska som jag endast köpte så att jag skulle få plats med allting på hemfärden), några tröjor, ett pärl-collar-halsband, lite iphonecases, lösögonfransar och lite presenter till mina vänner! Nu blir det sov-dags så jag kan ladda upp till morgondagens shoppingrunda. Jag är HELT slut.
Plisserad kjol- BikBok (har dock klippt bort underkjolen själv), Linne- H&M, Halsband- Glitter (tror jag), Sandaler- Nelly.com, Armband- Balenciaga (nya favoriten, ni kanske märker det!) // SHOPPINGEN KOMMER UPP I MORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0