HIPSTAMATIC

Ja, ni fick en sådan variant idag- Iphonebilder. Har aldrig gjort det innan. Tycker ni att det är okej men lite snapshots från mobilen någon gång i veckan? Tar nämligen SÅ mycket bilder med min mobil. Har över 5000 bilder, hehe. Idag bar jag i alla fall min trenchcoat, och enligt mina aspekter, då är det vår! Sol hela dagen har det varit! Vi har gått på muséeum med klassen vilket var rätt så skönt. Väskan kommer från Thailand, trenchen från vila(?) tror jag, halsbandet från Indiska, solglasögonen är ett par clubmasters. Och, jag har tagit lite ledigt från bloggandet i några dagar för att komma ikapp mitt skolarbete som jag missade under veckan jag var sjuk. Hoppas ni förstår! Men, är det kul med mobilbilder eller blir det lite tråkigt med halvkass kvalité? xxx

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att det är helt OK med mobil bilder :-)

Men roligast med "riktiga bilder"!

Kan du inte göra en video blogg och visa tex nya kläder eller så? :)

2012-03-07 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0