SOMMARPLANER 2013

Just nu längtar jag till sommaren så sjukt mycket. Har aldrig längtat så här mycket och jag är lite extra taggad på det här:
Zakynthos 25 juni- 2 juli med mina 7 tjejkompisar. Är så supermegataggaaad!
Ios 3 juli- 10 juli med min mamma, bästa kompis och hennes mamma. Lite tight i tiden då jag kommer hem i Sverige på kvällen den andra och ska åka tidigt på morgonen den tredje igen. Kommer vara rätt så slut, hehe.
Hänga på stranden på mitt landställe hela dagarna och bara ligga och sola.
Way Out West förra året, vet tyvärr inte om jag kommer kunna åka dit nu i sommar om jag kanske redan kommer ha åkt till USA, men vi får se. Förra året där, var några av mina bästa sommardagar!
Vara ute med båten, åh so cozy.
 USA I ETT ÅR! WAAAHHHH 
Och sen såklart grilla ute med kompisar, gå runt i shorts, vara ute hela natten då det aldrig blir mörkt, cykla, sola och bli brun, uteserveringar, slippa alla tjocka vinterkläder... Sommar kom nu tack!

Kommentarer
Postat av: Agganw

hmmm, varför känner jag igen stranden? hahaha ;)

Svar: hehehe :)
Vendela

2013-03-09 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0