VARIT SJUK, IGEN

En rätt så gammal bild med min favoritkappa från Mango som jag köpte någon gång i februari. Du kan köpa den här eller här i grå.  
Nu är det andra gången jag är riktigt sjuk på bara några månader. Usch, usch! Legat hemma i några dagar nu och har det så himla tråkigt. Kan inte göra någonting förutom att ligga i sängen och kolla på film, så har ni något filmtips är det bara att komma med dem- för jag har inga förslag kvar själv. Eftersom att jag har missat typ en vecka i skolan har jag också en massa plugg att ta igen... suck. Jag ska försöka återhämta mig och bli en människa snart igen och då återkommer jag till bloggen! xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!! :(

2013-03-22 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0